superior2

Campanya Llicencies 2018

llicencia 2018Posem en marxa la campanya de llicencies 2018. Fins el proper dia 10 de Desembre es podran domiciliar les llicencies dels genets i dels cavalls, modificar la domiciliació actual o donar-les de baixa.

Aquestes gestions es poden fer dins del sistema “EQUUSHOME” que podreu trobar en aquesta pàgina de la Federació:

Per poder entrar en aquest espai, cada federat té un USUARI i una CONTRASENYA. En qualsevol moment es podrà sol·licitar al sistema un recordatori de la contrasenya (es rep per e-mail un link per introduir una nova contrasenya).

També si no recordem ni l'usuari ni la contrasenya hem habilitat un sistema de recuperació via formulari, fins el proper dia 1 de desembre. La resposta es rep en l'e-mail del federat, indicant-li quin usuari té i afegint un link perquè pugui introduir una nova contrasenya.

Amb aquest sistema, tots aquells federats que no hagin proporcionat un e-mail a la Federació, podran sol·licitar les claus d'accés emplenant el formulari.

A mes tenim un videotutorial que indica pas a pas que podem fer dins aquest sistema. El trobareu en aquest enllaç:

A partir del 20 de desembre es pesaran els rebuts domiciliats al cobrament i també quedarà obert el sistema de llicencies 2018 per fer el pagament a la nostra pagina web mitjançant targeta de crèdit.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació