superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Campanya Llicencies 2018

llicencia 2018Posem en marxa la campanya de llicencies 2018. Fins el proper dia 10 de Desembre es podran domiciliar les llicencies dels genets i dels cavalls, modificar la domiciliació actual o donar-les de baixa.

Aquestes gestions es poden fer dins del sistema “EQUUSHOME” que podreu trobar en aquesta pàgina de la Federació:

Per poder entrar en aquest espai, cada federat té un USUARI i una CONTRASENYA. En qualsevol moment es podrà sol·licitar al sistema un recordatori de la contrasenya (es rep per e-mail un link per introduir una nova contrasenya).

També si no recordem ni l'usuari ni la contrasenya hem habilitat un sistema de recuperació via formulari, fins el proper dia 1 de desembre. La resposta es rep en l'e-mail del federat, indicant-li quin usuari té i afegint un link perquè pugui introduir una nova contrasenya.

Amb aquest sistema, tots aquells federats que no hagin proporcionat un e-mail a la Federació, podran sol·licitar les claus d'accés emplenant el formulari.

A mes tenim un videotutorial que indica pas a pas que podem fer dins aquest sistema. El trobareu en aquest enllaç:

A partir del 20 de desembre es pesaran els rebuts domiciliats al cobrament i també quedarà obert el sistema de llicencies 2018 per fer el pagament a la nostra pagina web mitjançant targeta de crèdit.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde