superior2

Clinic de “Hunter” dirigit a entrenadors i tècnics

poni club cataluñaEls dies 14-15-16 de maig, al Poni Club de Catalunya, se celebrarà un Clínic de HUNTER, impartit per Claude Lanchais, consellera tècnica nacional de la Direcció Tècnica de la Federació Hípica Francesca.

És la responsable de detectar joves promeses en les disciplines olímpiques a França, i es delega tècnica de Hunter a nivell nacional i europeu.

Què és el “Hunter”?

És una disciplina on la recerca de l’elegància i la tècnica en la munta és una prioritat. Representa un mitjà interesant per educar els genets a treballar cada element del seu recorregut de salt, donant importància a la regularitat, al traçat, a l’estil, a la discreció i la bona execució dels elements base d’un recorregut de salt.  En resum, el propòsit de la disciplina és millorar les qualitats eqüestres del genet de salt, al voltant de cinc punts:

1. Aprofundir el control i la base de la doma, adaptada al cavall de salt
  2. Gestionar el ritme en una cadència regular (concepte de galop útil)
  3. Emprar els ajuts de manera correcta i discreta
  4. Ajudar a la visualització general del recorregut per la qualitat del traçat, la rectitud de les arribades i l'adaptació de les distàncies.
  5. Millorar el funcionament del genet tant en el seu equilibri general, com en l'acompanyament dels salts.

Dies: 14-15-16 de maig

Lloc: Poni Club de Catalunya (Sant Just Desvern – Barcelona)

L’horari del curs serà de de 9h a 13h i de 15h a 18h

Preu: 112 €/persona