superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Clinic de “Hunter” dirigit a entrenadors i tècnics

poni club cataluñaEls dies 14-15-16 de maig, al Poni Club de Catalunya, se celebrarà un Clínic de HUNTER, impartit per Claude Lanchais, consellera tècnica nacional de la Direcció Tècnica de la Federació Hípica Francesca.

És la responsable de detectar joves promeses en les disciplines olímpiques a França, i es delega tècnica de Hunter a nivell nacional i europeu.

Què és el “Hunter”?

És una disciplina on la recerca de l’elegància i la tècnica en la munta és una prioritat. Representa un mitjà interesant per educar els genets a treballar cada element del seu recorregut de salt, donant importància a la regularitat, al traçat, a l’estil, a la discreció i la bona execució dels elements base d’un recorregut de salt.  En resum, el propòsit de la disciplina és millorar les qualitats eqüestres del genet de salt, al voltant de cinc punts:

1. Aprofundir el control i la base de la doma, adaptada al cavall de salt
  2. Gestionar el ritme en una cadència regular (concepte de galop útil)
  3. Emprar els ajuts de manera correcta i discreta
  4. Ajudar a la visualització general del recorregut per la qualitat del traçat, la rectitud de les arribades i l'adaptació de les distàncies.
  5. Millorar el funcionament del genet tant en el seu equilibri general, com en l'acompanyament dels salts.

Dies: 14-15-16 de maig

Lloc: Poni Club de Catalunya (Sant Just Desvern – Barcelona)

L’horari del curs serà de de 9h a 13h i de 15h a 18h

Preu: 112 €/persona

Per matricular-se, s’ha d’enviar correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o posar-vos en contacte amb: Jean Jaques Magne 688 898 486, o Marion Thibault 634 99 80 95

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde