superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Equiparació de galops

logo galopes page 001 1A la Junta Directiva celebrada ahir dilluns 14, es va acordar per unanimitat adaptar els galops als exigits per la RFHE en totes les disciplines.

L'any 2014 es van instaurar els galops en la competició territorial, ja que fins llavors no s'exigien. En aquell moment es va deixar un marge de 6 mesos perquè els genets s'anessin adaptant i tenir temps per aconseguir-los. Després de 4 anys la federació creu necessari equiparar els galops que s'exigeixen en la competició territorial amb els de la competició nacional, per unificar criteris i evitar així sorpreses als esportistes que poden trobar-se en no poder participar en una competició nacional ja que en aquestes s'exigeix un nivell de galop més alt.

Aquesta nova mesura s'aplicarà a partir de l'1 de gener de 2019, tenint set mesos de marge per poder cursar els galops

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES