superior2

Va finalitzar la 23 edició de la Fira del Cavall

image009La Fira de Sant Jaume de Reus va acollir durant el cap de setmana passat una nova edició de la Fira del Cavall, on es va poder gaudir de diferents esdeveniments hípics.

El segon dia de Fira al matí es van celebrar els concursos d'Alta Escola i Doma Vaquera va ser en aquesta disciplina on Ismael Peña amb "Mustang" i Raúl Castell amb "Ron" van realitzar la Intermèdia obtenint tots dos binomis una puntuació de 185,250. En Alevins Promoció dels germans Marina i Cristian Caballero van compartir a "Julieta de Vila" finalitzant la primera amb una puntuació una mica superior que el seu germà. Els resultats de tots dos concursos van ser puntuables per a la Lliga Catalana.

Aquest mateix dia a la tarda va tenir lloc un concurs de salt d'obstacles i la tradicional cursa de portadors de sacs d'avellanes. Ja a la nit la jornada va finalitzar amb un espectacle a càrrec del genet francès Christophe Chaussy i Les voltigeurs de Provence.

Sis proves es van disputar al concurs de salt, puntuable per la Copa Catalana. Laura Sola muntant a "Balina dels Brucs" va ser la guanyadora de 1,10 i 1 m. Pep Pol Guinart i "Volzanas" van guanyar 0,90,  ja que van ser els més ràpids dels tres binomis que van finalitzar els recorreguts sense falta. Victòria d'Helena Gassiot amb "Kiara" a 0,80. En les proves de 0,60 i 0,40 es va poder gaudir d'un bon nombre de recorreguts sense falta, finalitzant diversos participants execuos, en ser unes proves jutjades sota barem A sense cronòmetre.

Diumenge, últim dia de la fira, va començar amb el concurs territorial de doma clàssica. Les millors puntuacions en les diferents proves van correspondre a Hugo Santiago i "Ribble Valley Dawn Star" (60,667%) a Ponis A, Miriam Sole amb "Os Romani" (61,344%) en Juvenils 0 * Equips i Laura Catala amb "Curro LV" (59,905%) a la Clàssica 1

La millor puntuació en Open 2 va ser per  Gerard Alarcon amb "Otto II" (57,705), mentre que Anna Hebert muntant a "Pequeño Tio" la va obtenir a Open 1. Les amazones Noelia Vega amb "Perdigon" (64,946%) i Marina Caballero amb "Dorado 69" (69,615%) van ser les millors en Alevins Equips i Infantils Equips respectivament. Amb una mitjana superior al 61% finalitzaven la Sant Jordi Dana Schaedle i "Violino.

Referent a les proves de cavalls joves es va comptar amb la participació de "Jorrit" d'Erik Balasch (75,88%) en 4 anys i en 7 anys participo "Gin Tonic" muntat per Anna Cuevas (69,925%).

Més tard es van disputar els concursos de Pole Bending i Barrel Racing, una exhibició de disciplines eqüestres i per finalitzar la Fira del Cavall un gran espectacle eqüestre.

Eugassada-Marlet-Campio-de-Catalunya-PRE-2018
FIRA