superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Arriba la 2ª edició del Dia a Cavall

Dia a CavallEl Dia a Cavall és una jornada lúdica-festiva en la qual diferents centres eqüestres de Catalunya obriran les seves portes, de manera voluntària i gratuïta, diumenge 16 en horari de 10:00 h a 14 h.

Enguany es celebrarà a tot Catalunya amb el principal objectiu d’apropar i donar a conèixer al públic, en general, el món dels cavalls i els ponis

A les 10h hi haurà passejades gratuïtes en poni i/o cavall i tallers pedagògics sobre el món del cavall: persones adultes i infants faran un “tastet” del què significa muntar a cavall i poder viure de primera mà, quines sensacions tenim en contacte amb ells. Paral·lelament els centres realitzaran diversos tallers pedagògics per endinsar-nos en aquest món tot responent curiositats: Com parlen els cavalls? Com dormen? entre d’altres

A les 13:30h es faran demostracions de diferents disciplines o activitats, per poder gaudir dels fruits dels vincles que s’estableixen entre cavalls i genets i amazones. Cada centre realitzarà una o diverses demostracions ja poden ser de caire esportiu, salt, doma clàssica, horseball, TREC entre d’altres o bé de caire més lúdic o terapèutic.

A continuació us deixem un enllaç on podeu consultar tota la informació més ampliament.

DIA A CAVALL

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES