superior2

Arriba la 2ª edició del Dia a Cavall

Dia a CavallEl Dia a Cavall és una jornada lúdica-festiva en la qual diferents centres eqüestres de Catalunya obriran les seves portes, de manera voluntària i gratuïta, diumenge 16 en horari de 10:00 h a 14 h.

Enguany es celebrarà a tot Catalunya amb el principal objectiu d’apropar i donar a conèixer al públic, en general, el món dels cavalls i els ponis

A les 10h hi haurà passejades gratuïtes en poni i/o cavall i tallers pedagògics sobre el món del cavall: persones adultes i infants faran un “tastet” del què significa muntar a cavall i poder viure de primera mà, quines sensacions tenim en contacte amb ells. Paral·lelament els centres realitzaran diversos tallers pedagògics per endinsar-nos en aquest món tot responent curiositats: Com parlen els cavalls? Com dormen? entre d’altres

A les 13:30h es faran demostracions de diferents disciplines o activitats, per poder gaudir dels fruits dels vincles que s’estableixen entre cavalls i genets i amazones. Cada centre realitzarà una o diverses demostracions ja poden ser de caire esportiu, salt, doma clàssica, horseball, TREC entre d’altres o bé de caire més lúdic o terapèutic.

A continuació us deixem un enllaç on podeu consultar tota la informació més ampliament.

DIA A CAVALL

entitat fei fde