Celebrat el V Sopar de Gala Aceegi - Girona

F77T6224El passat dissabte 27 de gener, es va celebrar a l'Hotel AC Palau Bella Vista de Girona el V Sopar de gala ACEEGI, on la FCH i l’Associació de Centres Equestres Esportius de Girona premia des de fa ja cinc anys, el mèrit esportiu d'atletes de diverses disciplines eqüestres de Catalunya.

Els oficials assistents a la jornada van ser Francisco Guerra, que va acudir com a Tècnic representant de la Federació Catalana d'Hípica, Maya Pou, vocal de Doma Clàssica (FCH) i presidenta de ACEEGI, Toni Valentí, delegat de la FCH de Girona, Manel de Sostoa , vocal d'Enganxes de la FCH i Fermí Santa Maria, vicepresident de la Diputació de Girona.

La vetllada es va iniciar a les 20: 00h i es va desenvolupar animada, amb una assistència de gairebé 400 persones entre organitzadors i assistents. En finalitzar el sopar es va fer entrega de les tres ja clàssiques ferradures d'Or, Plata i Bronze, que van recaure sobre Ona Solà, del club Esportiu Lauro Aguiló, Milena Moral, de Club CAVA, i Lluch Fajula, del Club Aiguaviva Hípic, respectivament.

Les disciplines que van estar representades en els premiats van ser Doma Clàssica, Salt d'Obstacles, Trec, Enganxes, Volteig, Doma Vaquera, Raining, Alta Escola i Poni.

F77T6681    27459577 10215283769474326 3897529843742803945 n  F77T6903  F77T6952

Nota: Aceegi

Fotografies: Ariadna Alvarez