Celebrat el sopar de gala de l'Associació d'Amics del Cavall de comarques de Tarragona

IMG 0809Dissabte dia 17 de febrer, a l’Hotel BREA’S, va tenir lloc, com cada any, el sopar de la Gala Hípica 2017, de l’Associació d’Amics del Cavall de les comarques de Tarragona.

Hi van assistir unes 180 persones, la majoria genets i amazones , que van recollir els premis de la LLIGA DE TARRAGONA de l’any passat.

També hi va haver la presència de la 1ª Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Reus, Sra. Montserrat Vilella i del regidor d’Hisenda, Recursos Generals i Seguretat del mateix Ajuntament, Sr. Joaquim Enrech i del Sr. Antoni Valentí representant de la Federació Catalana d’Hípica, que juntament amb el president de l’Associació, Sr. Enric Espasa, es van encarregar de fer el repartiment dels premis als genets.

A l’acabar el lliurament dels premis, es va fer un reconeixement a l'amazona, Oa Solà, per la seva trajectòria esportiva en el món de l’equitació.

IMG 0821     IMG 0800      IMG 0807