Equiparació de galops

logo galopes page 001 1A la Junta Directiva celebrada ahir dilluns 14, es va acordar per unanimitat adaptar els galops als exigits per la RFHE en totes les disciplines.

L'any 2014 es van instaurar els galops en la competició territorial, ja que fins llavors no s'exigien. En aquell moment es va deixar un marge de 6 mesos perquè els genets s'anessin adaptant i tenir temps per aconseguir-los. Després de 4 anys la federació creu necessari equiparar els galops que s'exigeixen en la competició territorial amb els de la competició nacional, per unificar criteris i evitar així sorpreses als esportistes que poden trobar-se en no poder participar en una competició nacional ja que en aquestes s'exigeix un nivell de galop més alt.

Aquesta nova mesura s'aplicarà a partir de l'1 de gener de 2019, tenint set mesos de marge per poder cursar els galops