superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Acord de col.laboració entre la Federació Catalana i el musical “Sister Act”

Logo Sister ActLa Federació Catalana d’Hípica ha arribat a un acord de col.laboració amb el musical “Sister Ac”, musical basat en la pel·lícula protagonitzada per Whoopi Goldberg i que s’estrenerà en el Teatre Tivoli de Barcelona el proper dia 24 d’octubre.

Amb aquest acord, els federats gaudiran d’un descompte del 15% a la compra d’entrades i per poder gaudir d’aquest descompte, els interessats hauran d’accedir a la web del musical: www.sisteractelmusical.com i introduir la clau de descompte: FEDERACIOCSA15  en el procés de compra. Federacion

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde