superior2

Acord de col.laboració entre la Federació Catalana i el musical “Sister Act”

Logo Sister ActLa Federació Catalana d’Hípica ha arribat a un acord de col.laboració amb el musical “Sister Ac”, musical basat en la pel·lícula protagonitzada per Whoopi Goldberg i que s’estrenerà en el Teatre Tivoli de Barcelona el proper dia 24 d’octubre.

Amb aquest acord, els federats gaudiran d’un descompte del 15% a la compra d’entrades i per poder gaudir d’aquest descompte, els interessats hauran d’accedir a la web del musical: www.sisteractelmusical.com i introduir la clau de descompte: FEDERACIOCSA15  en el procés de compra. Federacion

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació