superior2

Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i TREC completen l’agenda hípica del cap de setmana

trec ctAquest darrer cap de setmana de setembre, arriba atapeït de concursos hípics de diferents disciplines com són la Doma, el Salt i el Trec i que es fan en diferents províncies del territori català.

A més dels concurs del QMT-Reus, els aficionats a la Doma Clàssica tindran una altre oportunitat de gaudir d’aquesta disciplina a la localitat barcelonina de Vilanova i la Geltrú, concretament a les instal.lacions de Vila Pony Club. En el centre del Garraf, organitza aquest dissabte un CDT0*, que estarà conformat per les proves corresponents a les Reprises AP-Sense Galops, AP, 1, 2, 3A i 4. Les proves seran jutjades per Nadine Thomas com a Presidenta del Jurat, amb Rafael del Pino com a Vocal i Socorro Blas com a Delegada Federativa.

A Lleida, tindrà lloc un concurs de Salts d’Obstacles de categoria CST0* i que es desenvoluparà a les instal.lacions del C.H. Segre i que tindrà un total de sis proves oficials. Els participants en aquest concurs, s’enfrontaran a obstacles amb alçades entre els 0.60 metres, de la prova més petita, fins a l’1.20 metres de la prova més gran. Les diferents proves seran jutjades per  Carme Terés com a Presidenta del Jurat i Vocal, Jaume Sancho serà el Cap de Pista i Roger Solé actuarà com a Delegat Federatiu.

Finalment, la jornada d’aquest cap de setmana es completarà amb un TREC en el Club Hípic Sant Fruitós de Bages i que estarà dedicat a les categories de Benjamins, Alevins i Infantils. Les proves s’iniciaran a les 09:00 del matí amb la Prova d’Orientació, continuarà a les 10:30 hores amb la Prova d’Aires, mentre que la darrera prova correspondrà a les Proves de Terreny Variable que s’iniciaran a les 12:00 hores. En aquesta ocasió, el jurat estarà format per Anabel Martín com a Presidenta del Jurat amb Joan Serra, Montserrat Culleres, Daniel Gallego i  Judit Miron, com a Vocals, exercint Maria Deulofeu com a Delegada Federativa.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació