superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Presentació de la Targeta de Moviment Equina

fch xxEl passat dia 1 d’octubre, va entrar en vigor el Real Decret pel qual es regula la Targeta de Moviment Equina (TME), document que substitueix la documentació sanitària en determinants moviments, per aquest motiu, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, juntament amb la Federació Catalana d’Hípica realitzaran un presentació oficial de la TME.

La presentació de la TME es realitzarà el proper dia 17 de novembre a les 18:00 hores, a la Sala d’Actes dels SSCC del Departament d’Agricultura, situat a la Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614 de Barcelona, i correrà a càrrec de la Sra. Cristina Massot, Cap del Servei de Prevenció en Salut Animal i comptarà amb la col.laboració dels tècnics responsables de identificació del Servei de Prevenció. L’aforament és limitat a 80 persones, per tal motiu, si voleu assistir a aquesta reunió haureu de reservar la vostre plaça en els següents e-mails:

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde