superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Comunicat Rinopneumonitis

fch xxDavant el cas de Rinoneupmonitis, a continuació us donem a conèixer la darrera comunicació efectuada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya i que creiem que pot ser del vostre interès:

“En relació al cas de Rinoneupmonitis del Garraf, us informem que el SPSA de la Generalitat de Catalunya, té constància que els animals afectats encara reben tractament i evolucionen favorablement. No obstant això, i tenint en compte l'epidemiologia de la malaltia, es mantindrà la restricció de moviments de l'explotació i la revocació de l'autorització dels certàmens previstos a la comarca.

D'altra banda, no hem rebut cap altra comunicació de malaltia per part de cap veterinari ni cap titular d'explotació i/o d'animals de la zona. En aquest sentit, cal recordar que la Rinoneupmonitis és una malaltia que cal comunicar al SPSA en cas que algun veterinari, laboratori o titular tingui constància de la seva presència, per tal de poder prendre les mesures sanitàries oportunes”.

Cristina Massot i Berna
Cap del Servei de Prevenció en Salut Animal
Subdirecció General de Ramaderia

Us deixem un enlaç amb el Comunicat Oficial realitzat pel Servei de Prevenció en Salut Animal:

Comunicat_SPSA_2.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde