superior2

Comunicat Rinopneumonitis

fch xxDavant el cas de Rinoneupmonitis, a continuació us donem a conèixer la darrera comunicació efectuada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya i que creiem que pot ser del vostre interès:

“En relació al cas de Rinoneupmonitis del Garraf, us informem que el SPSA de la Generalitat de Catalunya, té constància que els animals afectats encara reben tractament i evolucionen favorablement. No obstant això, i tenint en compte l'epidemiologia de la malaltia, es mantindrà la restricció de moviments de l'explotació i la revocació de l'autorització dels certàmens previstos a la comarca.

D'altra banda, no hem rebut cap altra comunicació de malaltia per part de cap veterinari ni cap titular d'explotació i/o d'animals de la zona. En aquest sentit, cal recordar que la Rinoneupmonitis és una malaltia que cal comunicar al SPSA en cas que algun veterinari, laboratori o titular tingui constància de la seva presència, per tal de poder prendre les mesures sanitàries oportunes”.

Cristina Massot i Berna
Cap del Servei de Prevenció en Salut Animal
Subdirecció General de Ramaderia

Us deixem un enlaç amb el Comunicat Oficial realitzat pel Servei de Prevenció en Salut Animal:

Comunicat_SPSA_2.pdf

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació