superior2

Nou Seminari de Pony Games de la RFHE

LOGO RFHELa Real Federación Hípica Española, en col·laboració amb la Federació Càntabra d’Hípica, organitza una nova activitat de Formació Continua (Programa FOCO 2014)  amb un Seminari de Pony Games: “Inici i Desenvolupament d’una nova disciplina”.

Aquest Seminari, que es farà els dies 14 i 15 de desembre a les instal.lacions de C.E.Santibáñez, de la localitat càntabre de Santibáñez de Carriedo, té com a objectius:

-          Donar a conèixer els fonaments i generalitats d’aquesta disciplina

-          Conèixer les habilitats necessàries para la seva pràctica

-          Conèixer la normativa i els reglaments d’aquesta disciplina

-          Analitzar les aportacions metodològiques de la disciplina en la iniciació de l’equitació a les escoles

-          Implantar i desenvolupar la disciplina de Pony Games a Espanya.

El curs, que té un cost de 65 euros, tindrà com a ponent a Marie Follet. Si voleu més informació podeu descarregar-vos el següent enllaç:

Solicitud_de_inscripción_FOCO_Ponigames_Santander.pdf

Información_Seminario_Foco_Ponigames_Santander.pdf

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació