superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Nou Seminari de Pony Games de la RFHE

LOGO RFHELa Real Federación Hípica Española, en col·laboració amb la Federació Càntabra d’Hípica, organitza una nova activitat de Formació Continua (Programa FOCO 2014)  amb un Seminari de Pony Games: “Inici i Desenvolupament d’una nova disciplina”.

Aquest Seminari, que es farà els dies 14 i 15 de desembre a les instal.lacions de C.E.Santibáñez, de la localitat càntabre de Santibáñez de Carriedo, té com a objectius:

-          Donar a conèixer els fonaments i generalitats d’aquesta disciplina

-          Conèixer les habilitats necessàries para la seva pràctica

-          Conèixer la normativa i els reglaments d’aquesta disciplina

-          Analitzar les aportacions metodològiques de la disciplina en la iniciació de l’equitació a les escoles

-          Implantar i desenvolupar la disciplina de Pony Games a Espanya.

El curs, que té un cost de 65 euros, tindrà com a ponent a Marie Follet. Si voleu més informació podeu descarregar-vos el següent enllaç:

Solicitud_de_inscripción_FOCO_Ponigames_Santander.pdf

Información_Seminario_Foco_Ponigames_Santander.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde