superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Nova versió de l'APP de la FCH

VERSIO 17Des d'avui, ja està disponible una nova versió de l'APP de la Federació Catalana d'Hípica. En aquesta nova versió, s'incorpora com a novetat l'aplicació EQUUSHOME al menú de Llicències, des d'on es pot connectar amb la pàgina personal de cada federat.

Dins d'aquest microsite es poden visualitzar les llicències de cada federat, tant de genets com les dels cavalls vinculats a la seva persona. Des de cada llicència es poden visualitzar les dades personals i permet la seva modificació. També es poden domiciliar les llicències, comprovar els galops i l'històric de les llicències. En properes actualitzacions s'aniran incorporant noves prestacions.

Per poder entrar en aquest espai, cada federat té un USUARI i una CONTRASENYA. Per facilitar aquest procés s'han recuperat les de la campanya anterior i que han estat enviade per email. En qualsevol moment es podrà sol·licitar un recordatori de la contrasenya per email. En el cas de que no es recordin ni l'usuari, ni la contrasenya, hem habilitat un sistema de recuperació via formulari que us facilitarà aquestes dades en el vostre e-mail.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde