superior2

Nova versió de l'APP de la FCH

VERSIO 17Des d'avui, ja està disponible una nova versió de l'APP de la Federació Catalana d'Hípica. En aquesta nova versió, s'incorpora com a novetat l'aplicació EQUUSHOME al menú de Llicències, des d'on es pot connectar amb la pàgina personal de cada federat.

Dins d'aquest microsite es poden visualitzar les llicències de cada federat, tant de genets com les dels cavalls vinculats a la seva persona. Des de cada llicència es poden visualitzar les dades personals i permet la seva modificació. També es poden domiciliar les llicències, comprovar els galops i l'històric de les llicències. En properes actualitzacions s'aniran incorporant noves prestacions.

Per poder entrar en aquest espai, cada federat té un USUARI i una CONTRASENYA. Per facilitar aquest procés s'han recuperat les de la campanya anterior i que han estat enviade per email. En qualsevol moment es podrà sol·licitar un recordatori de la contrasenya per email. En el cas de que no es recordin ni l'usuari, ni la contrasenya, hem habilitat un sistema de recuperació via formulari que us facilitarà aquestes dades en el vostre e-mail.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació