superior2

Suspesos diferents concursos per les males condicions climatològiques

fch xxLes intenses pluges que han assolat Catalunya a les darreres hores, han obligat a la suspensió de nombroses competicions previstes per aquest cap de setmana a diferents indrets del territori català.

D’aquesta manera, els comitès organitzadors del CDT0+CDT1* de l’Open Sports Club, del CDT0* del C.E. Torredembarra i del RAID de Calonge, han confirmat aquest matí la suspensió d’aquestes proves per les males condicions climatològiques.

A més, i segons ha informat el METEOCAT en una nota de premsa, en les properes hores es preveu l’arribada d’una profunda depressió procedent de l’Atlàntic que provocaran precipitacions extenses, abundants i localment intenses, així com un reforçament del vent.

En el cas de que es produeixin noves suspensions, us mantindrem informats a través d’aquest canal de comunicació.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació