superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Suspesos diferents concursos per les males condicions climatològiques

fch xxLes intenses pluges que han assolat Catalunya a les darreres hores, han obligat a la suspensió de nombroses competicions previstes per aquest cap de setmana a diferents indrets del territori català.

D’aquesta manera, els comitès organitzadors del CDT0+CDT1* de l’Open Sports Club, del CDT0* del C.E. Torredembarra i del RAID de Calonge, han confirmat aquest matí la suspensió d’aquestes proves per les males condicions climatològiques.

A més, i segons ha informat el METEOCAT en una nota de premsa, en les properes hores es preveu l’arribada d’una profunda depressió procedent de l’Atlàntic que provocaran precipitacions extenses, abundants i localment intenses, així com un reforçament del vent.

En el cas de que es produeixin noves suspensions, us mantindrem informats a través d’aquest canal de comunicació.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde