superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Es posen al dia les competicions ajornades la setmana passada

10003490 828657603816064_1340718745_nAquest diumenge es celebrarà a les instal.lacions de Cavalls de Trulls a la localitat barcelonina de Viver, la gran final de la Lliga de TREC corresponent a les categories Cadets*, Juniors*, Sènior*,2 ** i 3***, i que proclamaran els nous campions de Catalunya de les diferents categories. Aquesta competició s’havia d’haver celebrat el passat cap de setmana, però les males condicions climatològiques van obligar a ajornar el campionat fins aquest diumenge.

La competició s’iniciarà a les 07:30 hores amb la reunió prèvia dels participants. Trenta minuts després es realitzarà el Control d’Equips. A les 08:20 hores, s’iniciarà la Prova d’Orientació, que tindrà una durada aproximada de tres hores de duració. A les 12:30 hores està prevista la posada en marxa de la Prova d’Aires, mentre que a les 13:30 hores s’iniciarà la Prova de Terreny Variable. El lliurament de Trofeus i proclamació dels nous campions de Catalunya, es realitzarà a les 17:00 hores, aproximadament. En aquesta ocasió el Jurat de Camp estarà format per Meritxell Fernández com a Presidenta del Jurat, amb Maria Sala i Ricard Monfort com a Vocals mentre que la Delegada Federativa serà Ana Isabel Martín.

De la mateixa forma, es reprendrà la Lliga Catalana de Horseball. La quarta jornada, que es disputarà a l’Hípica El Serrat, es realitzarà finalment aquest diumenge després de la suspensió de la passada setmana. En aquesta jornada es realitzaran un total de deu partits corresponents a les categories d’Èlit, Segona Divisió, Tercera Divisió, Femenina i Sub 12.

Can BaióDe la categoria Èlit, es realitzaran dos partits i que enfrontaran a Malla contra El Serrat i el CEEC contra l’Hípic GT. A la Segona Divisió, únicament es realitzarà el partit entre el MS Team i Les Alforges. A Tercera Divisió, es realitzaran un total de quatre partits. El primer, enfrontarà el CEEC contra Banyoles. Seguidament es disputaran els partits entre l’Hípic GT i El Turó, Can Caldes contra Esparreguera i La Foixarda contra El Serrat. A la categoria Femenina s’enfrontaran els equips de Les Alforges A i Can Comas. La jornada es completarà amb els partits de Sub-12 entre el CEEC i el Serrat i Malla contra Les Alforges.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde