superior2

Genets i Amazones gironins reben el reconeixement de la Generalitat de Catalunya

Gala Girona_EsportsLa Secretaria General d’Esports, en la seva representació territorial de les comarques gironines, va celebrar durant la tarda del dia 3 de març, a l’Auditori de Girona, l’acte de reconeixement a alguns esportistes gironins pels seus èxits esportius de la temporada 2014.

Gala Girona_Esports2Entre els genets i amazones premiats, van destacar la presència d’un nombrós número de jugadors de Horseball, així com a genets de les disciplines de Doma Clàssica i TREC. La representació oficial de la Federació Catalana d’Hípica en aquests premis va estar encapçalada pel Delegat de la Federació Catalana a Girona, Antoni Valentí, i pel representant de la Comissió de Horseball, Francesc Puy.

Des d’aquestes línies volem felicitar a tots els premiats i els encoratgem a continuar treballant com fins ara per poder repetir els èxits que van obtenir durant la temporada 2014.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació