superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Genets i Amazones gironins reben el reconeixement de la Generalitat de Catalunya

Gala Girona_EsportsLa Secretaria General d’Esports, en la seva representació territorial de les comarques gironines, va celebrar durant la tarda del dia 3 de març, a l’Auditori de Girona, l’acte de reconeixement a alguns esportistes gironins pels seus èxits esportius de la temporada 2014.

Gala Girona_Esports2Entre els genets i amazones premiats, van destacar la presència d’un nombrós número de jugadors de Horseball, així com a genets de les disciplines de Doma Clàssica i TREC. La representació oficial de la Federació Catalana d’Hípica en aquests premis va estar encapçalada pel Delegat de la Federació Catalana a Girona, Antoni Valentí, i pel representant de la Comissió de Horseball, Francesc Puy.

Des d’aquestes línies volem felicitar a tots els premiats i els encoratgem a continuar treballant com fins ara per poder repetir els èxits que van obtenir durant la temporada 2014.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde