Es crea un nou espai exclusiu per Tècnics: Plataforma de Tècnics FCH

fch xxDes del passat dia 6 d’octubre es troba operativa dins la Web de la Federació, una plataforma exclusiva per a Tècnics Esportius de la Federació Catalana dels nivells I, II i III, on trobareu tota la informació relacionada amb els Tècnics Esportius.

En aquest espai http://tecnics.federacio-catalana-hipica.cat/ els usuaris trobaran totes les notícies relacionades amb els Tècnics Esportius, cursos i/o seminaris, així com una base de dades actualitzada amb els noms i contactes de tots els Tècnics Esportius d’Hípica de Catalunya, ordenats alfabèticament i per Nivells. A més, si ets un tècnic esportiu i no apareixes en aquest llistat, us donem la possibilitat de registrar-vos informàticament acreditant la vostra titulació.

Si voleu realitzar qualsevol consulta relacionada amb aquesta plataforma podeu dirigir-vos el següent correu electrònicEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.