Programa de Galops comuns: Model per l’ensenyament de l’equitació per etapes

LOGO RFHELa Federació Hípica de Madrid, juntament amb la Real Federación Hípica Espanyola, organitzen una nova activitat de formació contínua (AFC) dins el Programa FOCO 2014 i que estarà dedicat al programa de Galops comuns i el model per l’ensenyament de l’equitació per etapes.

Els objectius principals d’aquest seminari és el de donar a conèixer les tasques i propostes en el model de Programes de Galops Comuns, conèixer les tècniques del model de programes de galops comuns, conèixer els recursos metodològics del model de programes de galops comuns, conèixer els principals aspectes que influeixen en la planificació, planificar el procés d’aprenentatge d’acord amb les tasques, les tècniques i recursos metodològics en funció de l’alumne, adaptar les tècniques i recursos metodològics a les característiques dels cavalls i ponis a les instal.lacions que es disposen i el disseny d’activitats d’avaluació en funció del nivell dels alumnes.

Aquest seminari tindrà lloc els dies 27 i 28 d’octubre en el Club Hípic Las Encinas de Boadilla (Boadilla del Monte) i la quota de la matrícula d’aquest seminari és de 60 euros. Actuaran com a ponents d’aquest curs, Elisa Moya i Enrique López. A continuació us deixem la documentació d’aquest Seminari:

Convocatoria_FOCO_GALOPES_FHM.pdf