Presentació de la Targeta de Moviment Equina

fch xxEl passat dia 1 d’octubre, va entrar en vigor el Real Decret pel qual es regula la Targeta de Moviment Equina (TME), document que substitueix la documentació sanitària en determinants moviments, per aquest motiu, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, juntament amb la Federació Catalana d’Hípica realitzaran un presentació oficial de la TME.

La presentació de la TME es realitzarà el proper dia 17 de novembre a les 18:00 hores, a la Sala d’Actes dels SSCC del Departament d’Agricultura, situat a la Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614 de Barcelona, i correrà a càrrec de la Sra. Cristina Massot, Cap del Servei de Prevenció en Salut Animal i comptarà amb la col.laboració dels tècnics responsables de identificació del Servei de Prevenció. L’aforament és limitat a 80 persones, per tal motiu, si voleu assistir a aquesta reunió haureu de reservar la vostre plaça en els següents e-mails: