Reunió Informativa sobre Relació Jurídica del personal dels Clubs i Entrenadors Esportius

logo tricentenariLa Secretaria General d’Esports, convoca a tots els clubs de les comarques del Bages, Berguedà, Vallès Occidental, Vallès Oriental, Maresme, Anoia i Osona, a una reunió informativa sobre la relació jurídica del personal dels clubs i dels entrenadors esportius.

Aquesta reunió, que ha estat convocada pel Secretari General d’Esports de la Generalitat de Catalunya, Sr. Iván Tibau, tindrà lloc el dimecres dia 5 de novembre a les vuit del vespre a la Sala d’Actes del CAR de Sant Cugat (Av. Alcalde Barnils, 3-5 de Sant Cugat del Vallès) i comptarà amb la presència del Sr. Jordi Miró, Director General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball, i del Sr. Ramón Terrassa, director General d’Acció Cívica i Comunitària. Durant la reunió, s’analitzarà l’informe del Govern estatal sobre la naturalesa de la relació jurídica del personal que presta serveis en clubs i entitats esportives.

Arran de les darreres informacions publicades a la premsa i que han generat una certa confusió, us adjuntem un informe explicatiu de quina és la situació actual dels entrenadors i monitors dels clubs esportius i entitats no lucratives envers la Seguretat Social:

circular_Situació_Clubs_Esportius_SS.pdf