Es posen al dia les competicions ajornades la setmana passada

10003490 828657603816064_1340718745_nAquest diumenge es celebrarà a les instal.lacions de Cavalls de Trulls a la localitat barcelonina de Viver, la gran final de la Lliga de TREC corresponent a les categories Cadets*, Juniors*, Sènior*,2 ** i 3***, i que proclamaran els nous campions de Catalunya de les diferents categories. Aquesta competició s’havia d’haver celebrat el passat cap de setmana, però les males condicions climatològiques van obligar a ajornar el campionat fins aquest diumenge.

La competició s’iniciarà a les 07:30 hores amb la reunió prèvia dels participants. Trenta minuts després es realitzarà el Control d’Equips. A les 08:20 hores, s’iniciarà la Prova d’Orientació, que tindrà una durada aproximada de tres hores de duració. A les 12:30 hores està prevista la posada en marxa de la Prova d’Aires, mentre que a les 13:30 hores s’iniciarà la Prova de Terreny Variable. El lliurament de Trofeus i proclamació dels nous campions de Catalunya, es realitzarà a les 17:00 hores, aproximadament. En aquesta ocasió el Jurat de Camp estarà format per Meritxell Fernández com a Presidenta del Jurat, amb Maria Sala i Ricard Monfort com a Vocals mentre que la Delegada Federativa serà Ana Isabel Martín.

De la mateixa forma, es reprendrà la Lliga Catalana de Horseball. La quarta jornada, que es disputarà a l’Hípica El Serrat, es realitzarà finalment aquest diumenge després de la suspensió de la passada setmana. En aquesta jornada es realitzaran un total de deu partits corresponents a les categories d’Èlit, Segona Divisió, Tercera Divisió, Femenina i Sub 12.

Can BaióDe la categoria Èlit, es realitzaran dos partits i que enfrontaran a Malla contra El Serrat i el CEEC contra l’Hípic GT. A la Segona Divisió, únicament es realitzarà el partit entre el MS Team i Les Alforges. A Tercera Divisió, es realitzaran un total de quatre partits. El primer, enfrontarà el CEEC contra Banyoles. Seguidament es disputaran els partits entre l’Hípic GT i El Turó, Can Caldes contra Esparreguera i La Foixarda contra El Serrat. A la categoria Femenina s’enfrontaran els equips de Les Alforges A i Can Comas. La jornada es completarà amb els partits de Sub-12 entre el CEEC i el Serrat i Malla contra Les Alforges.