El belga Ingmar de Vos, nou president de la FEI

Ingmar-DeVos FEIEl fins ara Secretari General de la Federació Eqüestre Internacional (FEI), el belga Ingmar de Vos, ha estat escollit nou President de la Federació Internacional, substituint en el càrrec a la Princessa Haya Bint Al Husein.

El nou President de la FEI, va obtenir una victòria ample després d’aconseguir el 74.81% dels vots emesos durant l’Assemblea General que s’ha celebrat durant aquest cap de setmana a Baku, la capital d’Azerbaitjan. A més d’Ingmar de Vos, també van presentar candidatura Pierre Duran, Pierre Genecaud i John McEwen. Amb el seu triomf, el nou President de la FEI inicia un mandat de quatre anys, que podrà renovar fins a un màxim de dotze anys de forma consecutiva.