Les Federacions esportives catalanes pacten el full de ruta contra els greuges a l’esport català

ufec1La Unió de Federacions Esportives de Catalunya, va reunir recentment, els presidents i representants de les federacions esportives catalanes per acordar el full de ruta a seguir per tal de fer front als greuges a l’esport català.

Durant la celebració d’aquesta reunió,  el President de la UFEC, Gerard Esteva, va exposar els greuges que afecten l’esport català, així com totes les accions que des de la UFEC, s’han fet fins al moment.

Aquest full de ruta, que va ser aprovat per totes les federacions assistents, consisteix en acordar un manifest conjunt com a proposta de reivindicació de l’esport català; aconseguir el suport de la ciutadania, transcendint l’àmbit esportiu, a través de la creació d’una campanya a la plataforma web change.org i la posada en marxa d’una pàgina web que centralitzi la reivindicació; sumar el poder municipal a través de l’aprovació d’una moció tipus per als ajuntaments; i la celebració d’una roda de premsa conjunta de l’esport català.

Amb aquest full de ruta es vol mostrar la unitat del món esportiu català per fer front als greuges i perjudicis que el sector està patint per culpa de les darreres accions legislatives i dels poders públics que menystenen la realitat del sector.

La roda de premsa, que tindrà lloc el proper 19 de març al Poliesportiu de l’Estació del Nord de Barcelona (c/ Nàpols, 42) a les 12 h, serà la clau d’aquesta campanya, on es reuniran més de 1.000 persones del món de l’esport per reivindicar-se en contra dels greuges que afecten l’esport català, mostrant així una imatge d’unitat de tot el sector.