Nou llistat de centres FIATC

fch xxLa companyia asseguradora, FIATC, ha informat dels nous centres concertats per la companyia i que afecten a tots els Genets i Amazones amb llicència 2015 i que tinguin més de 16 anys. A continuació podeu descarregar-vos el document amb tots els centres:

Centres_Concertats_FIATC.pdf

Us recordem que davant qualsevol accident, haureu de trucar al telèfon d’assistència que consta a la part posterior de la vostra llicència (902.102.264) i allà us indicaran el centre més proper a on haureu de dirigir-vos.

Recordem que en Cas d’Accident:

-          Si requereix assistència urgent, dirigir-se al centre concertat més pròxim. En cas de dubte, truqueu al telèfon d’urgències 902.102.264 que us indicarà on heu d’anar.

-          Tenir a mà el DNI i la llicència federativa, ja que us la demanaran al centre concertat.

-          Demanar l’informe mèdic d’assistència i complimentar el parte d’accident (estarà a la vostra disposició a la web de la federació, a l’apartat “Assegurances”).

-          Enviar les dues coses (màx. 48h des de l’accident), per fax al número 93.280.46.49.