Sessions informatives sobre la problemàtica laboral i fiscal al món de l‘esport

logo ufec verticalLa Unió de Federacions Esportives de Catalunya juntament amb la Secretaria General de l’Esport, han organitzat cinc sessions informatives sobre la problemàtica laboral i fiscal al món de l‘esport, adreçades a tots els clubs esportius i entitats sense ànim de lucre, amb la voluntat d’assessorar-les i orientar-les davant dels darrers canvis de la normativa estatal.

Aquestes sessions tenen una durada aproximada de 2 hores a càrrec de dos tècnics experts en la vessant esportiva en les matèries a tractar. Les sessions seran enfocades a clarificar tots els escenaris possibles amb exemples pràctics.

Us adjuntem el calendari amb les reunions informatives que s’han organitzat arreu de Catalunya sobre l’aplicació de la nova legislació:

Calendari_de_les_sessions_informatives_i_formulari_dinscripció.pdf