L’Assemblea General aprova un pressupost pel 2014 que ascendeix a 920.410 euros

la foto 4L’Assemblea General Extraordinària de la Federació Catalana d’Hípica, celebrada durant la tarda del passat dia 13, va aprovar per una amplia majoria els diferents punts de l’ordre del dia i on va destacar l’aprovació del Pressupost de la Federació Catalana d’Hípica per aquest 2014 i que ascendeix finalment a un total de 920.410 euros.

L’Assemblea es va iniciar amb l’obertura de part del President de la Federació Catalana, Sr. Emili Zegrí, que va fer un breu resum de la situació actual de la Federació, destacant la bona salut econòmica de la Federació després d’haver aconseguit retallar el dèficit arrossegat de temporades anteriors, destacant la congelació en els preus de les llicències per una temporada més. Els diferents preus de les llicències van ser ratificats pels assembleistes sense cap vot en contra.la foto 2

Posteriorment, l’Assemblea va debatre el calendari de competicions per aquesta temporada. Per aquest any s’han demanat un total de 209 proves oficials, dels que 19 són de categoria internacional, 43 d’àmbit nacional i 157 territorials. En quant a la celebració dels Campionats de Catalunya, únicament es va haver de votar el corresponent el Campionat de Catalunya de Ponis, ja que es van presentar un total de 3 candidatures: C.E. Torredembarra, C.A.V.A i C.H. Cerdanya. Abans d’iniciar les votacions, el C.E. Torredembarra va renunciar a la seva candidatura, per aquest motiu, el CAVA i C.H. Cerdanya van presentar les seves credencials per organitzar aquest campionat. Finalment, els assembleistes van atorgar la celebració del Campionat de Ponis el C.H. Cerdanya amb un total de 40.7% dels vots emesos, mentre que el C.A.V.A., va rebre el recolzament del 33.3% de l’Assemblea. L’abstenció en aquest punt va arribar fins el 26%.

la foto 1En el punt corresponent el Pressupost, aquest va ser aprovat per unanimitat. Enguany, la Federació tindrà un Pressupost general que ascendirà fins els 920.410 euros, dels que més de la meitat estaran destinats directament a l’activitat purament esportiva. Amb aquest ampli recolzament, l’Assemblea dona llum verda el projecte econòmic de la Junta Directiva que es va iniciar ara fa 5 temporades i que ha permet a la Federació reduir els seus deutes i aconseguir, durant la temporada 2013 tancar l’any econòmic amb superàvit.
L’Assemblea també va mostrar-se contraria el Projecte CORA en el que es fa referència a la llicència única nacional. Aquesta resolució va ser aprovada amb tots els vots positius, mostrant d’aquesta forma la unitat de la hípica catalana en contra d’aquesta mesura que pretén implantar el govern central.
El punt amb un major debat va ser el corresponent a l’aprovació de les modificacions reglamentàries. Després d’un intens debat, es van aprovar els diferents canvis dins les reglamentacions territorials de les disciplines de Doma Clàssica, Ponis, Alta Escola, Doma Vaquera i TREC.

Després de més de dues hores, es va posar punt i final a l’Assemblea General Extraordinària amb els precs i preguntes dels assistents.