La BECH dóna a Càritas la seva Mona de Pasqua solidària

foto entrega_mona_2La Barcelona Equestrian Challenge ( BECH ) ha lliurat la seva Mona de Pasqua solidària a Càritas en un acte celebrat a les instal.lacions del Real Club de Polo de Barcelona. La soprano Ainhoa Arteta, ambaixadora de la BECH, ha estat l'encarregada de lliurar la mona a Juana Martin, adjunta a direcció de Càritas Diocesana de Barcelona.

"És un orgull per a nosaltres poder col•laborar amb Càritas", ha afirmat durant l'esdeveniment Luis Comas, president de la Fundació Real Club de Polo de Barcelona, "ja que un dels objectius de la BECH és vincular-se amb la ciutat de Barcelona i els seus ciutadans", ha afegit. L'acte també ha comptat amb la presència de Xavier Amador, director de Relacions Institucionals de l'Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Marta Caramés, responsable del projecte Paidós i Flora Miserachs, artista floral.

La Mona, formada per la figura del cavall com a protagonista i gran quantitat de peces de dolços i xocolata, es destinarà als usuaris del centre Paidos Barceloneta, un espai per acompanyar famílies amb nens i nenes de 0 a 6 anys que viuen un moment vulnerable i busquen millorar la seva situació. Aquest projecte de Càritas té com a objectiu pal•liar els efectes de la pobresa infantil i prevenir els factors de cronificació mitjançant un treball intensiu, integral i integrat amb les famílies, els agents socials i la comunitat.

La BECH és un ambiciós projecte de promoció impulsat per l'Ajuntament de Barcelona i el Real Club de Polo de Barcelona, amb l'objectiu d'apropar el món del cavall a la societat en general. Consta de quatre eixos: esport, salut, educació i cultura. Precisament , aquesta acció s'encaixa dins de l'eix cultural .