Estrenem nova botiga On-Line

Polo Banda_NoiLa Federació Catalana, en el seu afany d’oferir noves possibilitats a els seus federats, ha posat en marxa una nova Botiga On-Line (http://botiga.federacio-catalana-hipica.cat/index.php) amb productes propis de la Federació amb uns preus molt competitius.

Juntament amb l’estrena oficial de la Botiga de la Federació Catalana d’Hípica, us volem presentar la nova línea de roba oficial de l’empresa tèxtil catalana, Ridecrins, que a partir d’ara es converteix en proveïdor oficial de la nostra entitat. I per celebrar la posada en marxa de la nova Botiga, ara teniu l’oportunitat d’estalviar-vos el pagament de l’enviament, que serà de franc, si compreu dos o més productes. A més, també trobareu descomptes en productes Federatius.

Et convidem a entrar i conèixer la nova Botiga i visualitzar els productes Federatius que t’oferim i que de ben segur us agradaran lluir durant aquest proper estiu.