La UFEC signa un conveni de col•laboració amb ESERP que beneficia els esportistes federats

ESERP9La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), entitat de la que forma part la Federació Catalana d’Hípica, ha signat un acord de col.laboració amb ESERP Business School, per oferir serveis acadèmics als esportistes federats.

ESERP Business School es una institució de prestigi internacional en el àmbit nacional i internacional, que imparteix ensenyaments de nivell universitari i Masters Oficials i Masters Universitaris Propis. Amb aquest acord entre l’UFEC i ESERP, aquesta institució s’esdevé en el partner de formació amb la finalitat de poder oferir serveis acadèmics als esportistes federats per tal de realitzar accions formatives encaminades a l’adquisició de coneixements especialitzats, millora de la professionalitat, projectes d’investigació i innovació i programes d’accés a les diferents xarxes d’informació i comunicació.

Amb aquest acord, els federats gaudiran d’un paquet de beques especials i descomptes a alumnes federats. En total ESERP subvencionarà amb el 50% de descompte a un total de vuit alumnes, per a qualsevol programa de Máster o MBA en modalitat presencial, que seran distribuïdes per ordre d’inscripció. La resta de Federats gaudiran d’un 15% de descompte sobre el preu de qualsevol formació de Màsters i MBA de ESERP o altres titulacions presencials o online.