Estudis en Centres de Tecnificació

fch xxPosem a disposició de tots els interessats la documentació necessària per poder inscriure’s en els Centres de Tecnificació a tots els esportistes que no tenen beca i que desitgen estudiar a l’INS  CAR de Sant Cugat, a l’INS Blume o bé a l’INS Amposta, centres que tenen especial atenció als alumnes amb dedicació esportiva.

Tenen preferència d’accés a aquests centres els esportistes a qui es concedirà  beca en un dels Centres de Tecnificació Esportiva de Catalunya o bé que estiguin formant  part del grup d’esportistes del programa ARC.

Per poder demanar la inscripció en aquests centres, hauran d’enviar el formulari adjunt per correu electrònic i correu ordinari a l’Àrea d’Alt Rendiment i Esport Federat del Consell Català de l’Esport, enviant còpia també a l’INS escollit i a la Federació Catalana d’Hípica (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.).