Nou procés d’inscripcions ON-LINE

fch xxA partir del cap de setmana del 21 i 22 de juny (Inclòs), les inscripcions per poder concursar en concursos territorials de les disciplines de Doma Clàssica, Salt d’Obstacles, CCE i Ponis, es tramitaran a través de la pàgina web de la Federació Catalana.

Amb aquest procediment, els genets i amazones podran inscriure’s d’una manera fàcil i senzilla en els diferents concursos territorials. Els primers concursos que es beneficiaran d’aquest nou sistema seran el CST0* del Connemara Pony Club i el CDT0* del Club hípic Castells previstos pel cap de setmana del 21 i 22 de juny. Les inscripcions per aquests dos concursos es podran tramitar a partir del proper dissabte dia 7 de juny a través del Calendari Oficial de Competicions de la Web de la Federació.

Per realitzar aquest procés, s’ha de seleccionar la prova a la que es vol participar dins el Calendari Oficial, apartat INSCRIPCIONS. Seguidament s’obrirà una nova finestra, a on el genet haurà d’emplenar els camps que s’especifiquen. De moment, només es tramitaran les inscripcions,  per tal motiu els pagaments de les matrícules es gestionaran directament amb el Comitè Organitzador de la prova a la que es vol participar.