L'Assemblea aprova els comptes auditats 2013

la foto_5Els membres assistents a l'Assemblea de Federació, van aprovar per unanimitat els comptes auditats de l'exercici anterior i que després de diversos exercicis d’esforços econòmics i per les mesures adoptades per la Junta Directiva, presidida per Emili Zegrí,  s’ha aconseguit la recuperació de fons propis i del patrimoni net de la Federació.

la foto_2L’Assemblea Ordinària, es va iniciar amb un discurs d’agraïment del President de la Federació, a la figura de David Moner, ja ex-president de l’Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), per la gran tasca que ha realitzat durant el seu mandat al capdavant de l’UFEC, i va voler agrair personalment l’esforç  i dedicació que va mantenir per ajudar a la Federació Catalana d’Hípica durant el seu període econòmic més negatiu.

Seguidament, Jordi Polo, va presentar l’Informe Econòmic 2013, que va comptar amb el suport unànime dels assistents, que van poder visualitzar en una presentació l’actual estat de la tresoreria de la Federació, i que tal i com van certificar els auditors en el seu darrer informe, enguany s’ha permès la recuperació dels fons propis i del patrimoni de la Federació

Referent a l'àmbit esportiu, el Director Tècnic de la Federació, Francisco Guerra, va fer balanç de la temporada del 2013 i que va finalitzar amb uns magnífics resultats dels catalans en els diferents campionats internacionals i estatals, destacant els èxits esportius obtinguts en disciplines com la Doma Clàssica, el Raid, el Horseball o els Ponis.

la foto_3L’Assemblea va continuar amb la proposta per a la creació de la Llicència GUEST Territorial, una llicència pensada exclusivament per competidors estrangers, que permetrà competir a aquests en fins a cinc concursos territorials durant la temporada. Aquesta proposta, va sorgir de la petició d’alguna clubs federats, i va comptar també amb el recolzament unànime dels assembleistes.

Per tancar l'Assemblea, es va obrir el torn de precs i preguntes, que va ser aprofitat pel President del QMT-C.H. Reus, Jacint Nubiola, per demanar públicament que s’estudiés la possibilitat de realitzar a la conclusió de temporada, una final de lligues territorials que agrupés d’aquesta manera els millors conjunts de les quatre províncies catalanes. Aquesta proposta, que va ser compartida per alguns dels assistents, serà estudiada a la propera Junta Directiva.

Finalment,i  poc més d’una hora després del seu inici, es va posar punt i final a l’Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana d’Hípica.