Javier Revuelta, presenta la seva candidatura per presidir la FEI

javier-revueltaEl President de la Real Federación Hípica Española, Javier Revuelta, ha presentat formalment la seva candidatura per presidir la Federació Eqüestre Internacional (FEI). Les eleccions per escollir el nou president de la FEI, tindran lloc el proper dia 14 de desembre a la capital d'Azerbaijan, Bakú.

La candidatura presentada per l'actual President de la RFHE, arriba després de la renúncia de l'actual Presidenta de la FEI, HRH Haya de Jordania, que va comunicar recentment la seva intenció de no optar a un tercer mandat al capdavant de la Federació Internacional. Durant la jornada d'avui, la FEI, publicarà el llistat definitiu de candidats que optaran a la presidència de la Federació Eqüestre Internacional.