L’1 d’Octubre s’iniciarà el procés de peticions de competicions territorials per l’any 2015

fch xxLa Federació Catalana d’Hípica, a través del seu departament tècnic i de competicions,  iniciarà el procés de peticions de competicions territorials per la temporada 2015 el proper dia 1 d’octubre. Aquest procés estarà obert fins el dia 15 de novembre, que serà el darrer dia per poder demanar proves oficials.

Us recordem que per a dur a terme les sol•licituds de proves nacionals, aquestes s’han de tramitar a través del sistema de gestió de la Federació Catalana d’Hípica, tal i com ja s’ha fet en les darreres temporades.

Pel que fa a les proves de caràcter Nacional, la RFHE, obrirà el seu procés el proper dilluns dia 15 de setembre i romandrà obert fins el dia 31 d’octubre, a excepció de les proves de Salt d’Obstacles que tenen un calendari específic. En aquest sentit, els Campionats s’hauran de demanar a partir del dia 15 de setembre, els CSN5*-CSN5*E, a partir del dia 22 de setembre, el CSN4*, a partir del 29 de setembre, el CSN3* a partir del 8 d’octubre, mentre que els CSN2* i CSN1* ho hauran de demanar a partir del 20 d’octubre. La RFHE no permetrà realitzar les sol·licituds de competicions abans de les dates d’apertura establertes per la pròpia entitat.