• bg1
  • bg5
  • bg6

El RCPB celebra un CSN2* abans del CSIO

Eugenio Corell1Quan tan sols resten dues setmanes per a la celebració del CSIO Barcelona , que enguany arriba a la seva 103 Edició, el Real Club de Polo de Barcelona, acull aquest cap de setmana el darrer concurs nacional de Salts a les seves instal.lacions abans de l’inici del CSIO.

En aquest CSN2*, hi participaran més de 180 binomis arribats de bona part del territori català, però també hi participaran binomis arribats d’altres territoris de l’Estat. En aquesta ocasió, la direcció tècnica de l'esdeveniment estarà a càrrec d'Elena Boix, encarregada de dissenyar els diversos traçats d'aquesta competició que culminarà diumenge al migdia amb la disputa del Gran Premi. Durant les tres jornades del concurs,  es disputaran un total de dotze competicions, quatre diàries, 3 oficials i una complementària sobre una alçada d'un metre per a cavalls i genets novells.  També en aquesta ocasió les portes del Real Club de Polo s'obren perquè tots els aficionats puguin seguir de manera gratuïta el concurs.