• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

L’obstacle commemoratiu de la ciutat de Barcelona en el CSIO estarà dedicat a la Casa Batlló

C Buti1Si en anys anteriors, l’obstacle commemoratiu de la ciutat de Barcelona en el CSIO havia estat la Sagrada Família o els fanals del Passeig de Gràcia, enguany aquest obstacle estarà dedicat a la Casa Batlló, gràcies el disseny realitzat per l’arquitecte i pintor català, Julián García Hernández.

La presentació d’aquesta rèplica de fusta de la Casa Batlló, es realitzarà aquest proper dimecres en els Jardinets de Gràcia, i que comptarà amb la presència de nombroses autoritats com la Regidora d’Esports de la ciutat de Barcelona, Maite Fandos, del President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí, del President del Real Club de Polo de Barcelona, Eudald Bonet, del President de la Fundació RCPB, Lluis Comas o del Director del CSIO, Daniel Garcia Giró, entre d’altres.

Recordem que aquest any el CSIO Barcelona es disputarà del 9 al 12 d’octubre i que tornarà a ser l’escenari per segon any consecutiu de la competició per equips més important del calendari hípic internacional: La Furusiyya FEI Nations Cup.