• bg1
  • bg5
  • bg6

Els participants del CSIO Barcelona saltaran la Casa Batlló

csio14-0041Els 90 genets i amazones que participaran al 103º CSIO Barcelona saltaran un nou obstacle, rèplica de fusta d'una de les torretes de la Casa Batlló, que l'equip de fusters del Real Club de Polo de Barcelona ha realitzat seguint les instruccions de l'arquitecte i pintor barceloní Julián García Hernández.

Aquest salt, inspirat en una de les torretes d'aquest emblemàtic element arquitectònic de la ciutat, compartirà protagonisme a la pista olímpica amb obstacles realitzats en edicions anteriors, com el de la Sagrada Família de 2013 o els fanals del Passeig de Gràcia de 2012.

D'aquesta manera, el Concurs de Salts Internacional aposta, un altre any, per una acció que projecta la marca Barcelona arreu del món. "Aquest acte recull l’essència de l’esport a Barcelona" ha destacat Xavier Amador, director de relacions institucionals de l’àrea de qualitat de vida, igualtat i esports de l’Ajuntament de Barcelona. “La nostra ciutat és l’enveja de tot el món i som després de Londres, la ciutat més esportiva”. Amador ha finalitzat la seva intervenció assegurant que “la nostra ciutat ja olora a cavalls amb la celebració de l’esdeveniment hípic més important del moment”. “Des del seu naixement, existeix una gran vocació per part del Reial Club de Polo de Barcelona d’obrir-se a la ciutat. D’aquí la gran complexitat que existeix entre ambdós”, ha assegurat Jordi Giménez, vicepresident del Reial Club de Polo de Barcelona.

Del 9 al 12 d'octubre CSIO Barcelona acollirà per segon any consecutiu la Furusiyya FEI Nations CupTM Jumping Final, la competició per equips més important del calendari hípic internacional i amb la major dotació econòmica en premis. La 103ª edició del CSIO Barcelona ofereix aquest any petites novetats en el seu programa de competicions, format per un total de 10 proves. A més de les tres corresponents a la final de la Copa de Nacions, destaca la Copa Longines de la Ciutat de Barcelona, que es disputarà, com marca la tradició, la nit de divendres, 10 d'octubre, coincidint amb un sopar i un espectacle eqüestre. La gran final mundial de la copa de nacions Furusiyya es durà a terme la nit del dissabte 11 d'octubre, durant el sopar de gala.

La Copa de SM la Reina- Trofeu Segura Viudas, posarà punt i final de manera magnífica al CSIO Barcelona i es celebrarà diumenge al migdia a partir de les 15.00h.

El CSIO Barcelona, esdeveniment estrella de la BECH

La 103ª edició del CSIO Barcelona és l'esdeveniment esportiu més important de la Barcelona Equestrian Challenge (BECH), un ambiciós projecte de promoció impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, el Govern Espanyol i el Reial Club de Polo de Barcelona, en el que l'objectiu principal és apropar el món del cavall a la societat general a partir de quatre eixos: esport, educació, salut i cultura.
"La celebració del CSIO Barcelona, esdeveniment estrella de la BECH, convertirà Barcelona en la capital mundial de l’hípica durant la propera setmana”, explica Luis Comas, president de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona, entitat creada per a l’organització de la BECH fins al 2015.