• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Genets de catorze nacionalitats diferents participaran en el CSI1* del R.C. de Polo

DSC 8840El Real Club de Polo de Barcelona, tornarà a viure a les seves instal.lacions una competició internacional. Durant dos setmanes consecutives, el club barceloní celebrarà dos concursos internacionals de Salts que reuniran a binomis arribats de fins a catorze països diferents.

El primer dels dos concursos (CSI1*) s’iniciarà aquest proper divendres i es disputarà durant tres jornades. Durant aquest tres dies, es celebraran un total de tres proves oficials diàries a més de proves complementàries destinades a genets i cavalls novells. En aquesta ocasió totes les competicions, les alçades dels obstacles oscil•laran entre l’1.20 metres i l’1.40 metres, alçada màxima que correspondrà al Gran Premi, prova més important d’aquest concurs. En aquests moments ja han confirmat la seva presència en aquesta competició internacional genets i amazones catalans com Blai Capdevila, Blanca Gil, Francisco Goyoaga, Virginia Graells, Raquell Gatell i Eugenio Corell, entre d’altres.

Els disseny del recorregut recaurà en Elena Boix que serà la màxima responsable dels diversos traçats, d'una competició on la major complicació serà el seu desenvolupament en una pista de dimensions notablement inferiors a la pista olímpica del Real Club de Polo, per aquest motiu, cavalls i genets hauran d'aplicar la seva màxima destresa per completar sense falta els diversos recorreguts. La competició s’engegarà cada dia a partir de les 10.00 hores i es prolongarà de manera contínua durant tota la jornada. L'entrada al recinte hípic serà gratuïta.