• bg1
  • bg5
  • bg6

Es posa en marxa la nova Lliga Catalana CST1*-COPA CATALANA

1012535 629528440415918_1448786415_nLa temporada 2015, que en breu es posarà en marxa, tindrà com a novetat destacada la posada en marxa de la Lliga Catalana de Salts CST1*-COPA CATALANA, una competició de nova creació que tindrà un total de setze proves oficials i una gran final.

En aquesta nova competició de setze jornades i final, únicament seran qualificatius els CST1* d’un dia que constin en el Calendari Oficial de la Federació i aprovats per la Comissió de Salts d’Obstacles, conjuntament amb la Direcció Tècnica, i que hagin estar referendats per l’Assemblea Federativa.  Com a condició reglamentària es que cap Comitè Organitzador podrà demanar més de dues jornades de la lliga durant la mateixa temporada.

En aquesta primera edició de la Lliga Catalana CST1*-COPA CATALANA, els participants s’enfrontaran a proves de les categories corresponents a les següents alçades: 0.60 m., 0.80 m., 0.90 m., 1.00 m., 1.10 m., 1.20 m. I 1.30 m.

Per poder organitzar alguna de les jornades que conformen aquesta competició, els Comitès Organitzadors hauran de demanar els concursos dins el termini i forma que ha establert la Federació Catalana, a través de la  aplicació corresponent, i enviant a la Federació la documentació complimentada.  Per poder formar part de la Lliga, les inscripcions en cadascuna de les competicions hauran de ser efectuades a través del sistema de la Federació, dins el termini establert, així com, realitzar la càrrega dels Avançaments de Programa, dins el  període establert per la Federació.

A continuació us deixem un enllaç amb la Reglamentació d’aquesta nova competició:

proposta_lliga_SO.2015.pdf