• bg1
  • bg5
  • bg6

Doblet de Patricia Miret a França

patriciamiretL’amazona catalana, Patricia Miret, va obtenir un doble triomf en el CSIJ de Villeneuve Loubet a França a més de finalitzar en segona posició en el Gran Premi d’aquest concurs francès.

La jove amazona catalana,que competia amb Genesis van de Neerheide, va imposar-se a la prova gran de juvenils del primer dia, mentre que amb Hinneke van het Eelshof, es va imposar a la prova petita del darrer dia. En el Gran Premi, Patricia Miret, tot i realitzar un doble recorregut sense faltes amb Genesis Van de Neerheide, va haver de conformar-se amb la segona posició després de ser superada per la italiana, Sofia Grobberio amb Cassius Clay.

En el CSI2*, també va destacar la participació de Primitivo Nieves, ocupant a lloms de Galiant VDS la novena posició, després de cometre una errada en el desempat, en una prova que finalment va conquerir el francès Jaques Bonnet amb Oscar du Chanu, seguit de Natale Chiaudani mentre que el suís Guillaume Delhaye, terminaria la prova en tercera posició.