• bg1
  • bg5
  • bg6

Bon resultat d’Eugenio Corell a Fontainebleau

eugeniocorellEl català, Eugenio Corell, va tenir una gran actuació en el Gran Premi del CSI-B Ambassador Class de Fontaineblau, finalitzant en sisena posició, en un competició reservada a genets majors de 49 anys i  amazones majors de 45 anys.

Com dèiem, el genet del Real Club de Polo, que va competir a lloms  d’Albatros, va realitzar un magnífic Gran Premi, realitzant els dos recorreguts sense faltes, optant en tot moment a la victòria, però finalment es va classificar en sisena posició. A més de la participació de Corell, també van concursar a Fontainebleau els seus companys de club, Beatriz Mónaco, Jorge Campins, Jaime Astiz i José Luis Mercé. En total van participar cent vint-i-sis genets i amazones, de països com França, Alemanya, Bèlgica, Portugal, Holanda, Regne Unit, Irlanda, Noruega i Suïssa.

A més de la sisena posició en el Gran Premi d’Eugenio Corell, també cal remarcar la novena posició de Jaime Astiz amb Centurio a la prova sobre 1.10 metres de la primera jornada, i la vuitena plaça del propi Corell en el Petit Gran Premi, en aquesta ocasió a lloms de California.