• bg1
  • bg5
  • bg6

Pla de Tecnificació de Salt d'Obstacles i Ponis S.O. 2014

mariacomella bonusLa Federació Catalana d’Hípica, dins del seu programa esportiu 2014, convoca a tots els genetsi amazones, amb llicència tramitada a Catalunya en vigor, interessats en participar en el Pla de Tecnificació FCH de Salt d’Obstacles, en les categories Alevins, Infantils, Juvenils i Ponis Salt AB-C-D-DGP, a la jornada que es celebrarà els propers dies, 7 de juny (cavalls) i 8 de juny (ponis) a les instal•lacions de l’Open Sports Clubs.

Els interessats en accedir a aquestes jornades de caràcter gratuït hauran d’enviar un correu-e
amb el full de sol•licitud que adjuntem, i justificant al menys dos resultats amb un màxim de 8
punts de penalització, des del dia següent a la finalització del Campionat d’Espanya 2013 fins el
15 de maig de 2014, en proves de igual alçada a la exigida en la categoria que li correspongui
durant el Campionat d’Espanya de Salt d’Obstacles o Ponis 2014.

En el cas de no complir amb els requisits exigits no es podrà participar en aquestes jornades
Enviar correu-e a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., abans del 16 de maig de 2014.

PLA TECNIFICACIO 2014