• bg1
  • bg5
  • bg6

Doble concurs de Salt d’Obstacles el Lliri Blau i l’Omega

joelvalles1El darrer cap de setmana del mes d’abril, arribarà amb un doble concurs de Salts d’Obstacles, que es realitzaran a les instal.lacions del C.E. Lliri Blau i el C.H. Omega, i que es desenvoluparan conjuntament durant la jornada dominical.

Començant pel concurs del C.E. Lliri Blau, centre ubicat a la localitat lleidatana de Linyola, tindrà lloc el diumenge 27 d’abril un nou concurs territorial a les seves instal·lacions i que correspondrà a un CST0*, que tindrà un total de cinc proves oficials i dues no oficials. Els participants en aquest concurs, s’enfrontaran a les proves oficials a obstacles d’entre els 0.60 metres, de la prova més petita, fins a l’1.20 metres de la gran, completant el concurs les dues no oficials, i que correspondran a alçades de 0.40  i 0.90 metres. Les diferents proves del concurs, seran jutjades per Griselda Cristòfol com a Presidenta del Jurat, amb l’Albert Bernat com a Cap de Pista, i Carme Terés exercint de Delegada Federativa.

El mateix dia, les instal·lacions del  C.H. Omega a Fornells de la Selva, acolliran també un CST0*, que tindrà un total de sis proves oficials, amb alçades compreses entre els 0.60 metres i l’1.20 metres. També hi haurà no prova no oficial, i que correspondrà a l’alçada de 0.40 metres. En aquest concurs, el President del Jurat serà l’Àngel Vilches, amb Fèlix Torregrosa com a Cap de Pista, i Claire Van Gelder, actuarà com a Delegada Federativa.

Dos concursos suspesos

Finalment, els concursos que estaven previst realitzar-se aquest cap de setmana també en el C.H. Catllar i en el QMT-Reus, finalment han estat suspesos i finalment no es realitzaran.