• bg1
  • bg5
  • bg6

Arriba el primer dels dos CSN4* que organitza el RCPB en el mes de juny

DSC 72131El Real Club de Polo de Barcelona acollirà dos CSN4 * consecutius durant els propers dos caps de setmana. Per aquest primer concurs nacional, ja han confirmat la seva participació cent setanta binomis, xifra que se superarà substancialment durant el segon cap de setmana.

A dia d’avui, ja han confirmat la seva presència genets i amazones com Alfonso Arango, Raquel Gatell, Maragaret Mollet, Blai Capdevila, Miriam García-Amado, Marc Boncompte o Carlos Catalan, entre d’altres, i que participaran en les diferents proves que conformen aquest CSN4*. Durant les tres jornades que durarà el concurs, es disputaran un total cinc proves diàries, tres oficials sobre alçades entre 1,20 i 1,45 m, i dues complementàries per a cavalls i genets novells de 1,00 i 1,10 m.

En aquest concurs, el Jurat estarà conformat per José Luis Ibañez, com a President, amb Cristina de Olano i Angel Vilches com a Vocals, amb Maria Rosa Bonavia com a Comissària, Elena Boix exercirà de Cap de Pista, amb Maite Guaita com a Auxiliar, mentre que el Delegat Federatiu serà Rafael Sánchez.