• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

El francès Guy Jonqueres s’imposa en el Gran Premi FCH de la Ruta de la Cerdanya

GuyjonqueresAquest cap de setmana s’ha iniciat la catorzena edició de la Ruta de la Cerdanya, amb la celebració del primer CSN3*** que ha estat conquerit pel binomi francès format per Guy Jonqueres i Seabird i que va comptar amb la presència del President de la Federació Catalana, Sr. Emili Zegrí.

Durant aquest primer cap de setmana de competició de Salts, els participants van concursar en proves corresponents a Salts d’1.20, 1.25, 1.30, 1.35 i 1.40 metres del Gran Premi-Federació Catalana d’Hípica. Precisament, el Gran Premi es va celebrar durant la jornada dominical i va tenir com a guanyador el genet francès, Guy Jonqueres, que a lloms de Seabird, va vèncer en el desempat a Alfonso Gredilla amb Rasta d’Auge, segon classificat, mentre que la tercera posició va recaure en el binomi format per Felipe de Zuleta amb Diablo de Ibio. A més del Gran Premi-Federació Catalana d’Hípica, el diumenge es va completar amb les proves d’1.30, 1.25, 1.20 i 1.10 metres.

A la primera, sobre 1.30 metres, el millor classificat va ser Alfons Roquet, seguit pel guanyador del Gran Premi, Guy Jonqueres, i de Sergi Segura. A la prova sobre 1.25 metres, el triomf va ser per l’amazona Alejandra Rambla, seguida de Beatriz Font, tancant el podi Jorge Campins. Precisament, va ser Jorge Campins qui aconseguiria el triomf a la prova sobre 1.20 metres, després de superar a Mario Castillo i a Núria Plazas, segon i tercera respectivament. Finalment, la prova més petita del diumenge, la corresponent a 1.10 metres va ser guanyada per Flavian Baudat, seguit de José Pedro Silva i de Benjamín Fozes, en la segona i tercera posició.

Durant aquesta setmana, la Ruta de la Cerdanya, continua amb un CST0* que tindrà proves amb alçades corresponents a 0.40, 0.60, 0.80, 0.90, 1.00 i 1.10 metres. Les proves de categoria nacional tornaran a les pistes del C.H. Cerdanya durant el cap de setmana del 2 i 3 d’agost durant la celebració del segon CSN3***.