• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

El darrer CSN3*** de la Ruta de la Cerdanya decidirà el guanyador de la Copa Cerdanya 2014

10553321 512253432242819_8361186141018044077_nLa Ruta de la Cerdanya continua aquest cap de setmana amb la celebració d’un nou concurs de Salts Nacional, que en aquesta ocasió serà de categoria CSN3*** i que decidirà el guanyador de la Copa Cerdanya 2014. En aquests moments la classificació provisional està comandada pel francès, Guy Jonqueres, després del triomf aconseguit la passada setmana a Puigcerdà.

En aquest nou concurs, els participants que competeixen en aquest CSN3***, realitzaran un total de set proves oficials dividides en dues jornades: dissabte i diumenge. El primer dia de competició, es realitzaran un total de tres proves oficials que tindran alçades corresponents a 1.20, 1.30 i 1.35 metres. El diumenge, es celebraran les quatre restants amb obstacles a 1.20, 1.25, 1.30 i 1.40 metres del Gran Premi. Les diferents proves seran jutjades per Anna Soler coma Presidenta, Angel Vilches i Carla Guerra, actuaran de Vocals, Claire Van Gelder exercirà les funcions de Comissaria, Fernando Moreno serà el Cap de Pista, Fèlix Torregrossa tindrà les funcions d’Auxiliar de Cap de Pista, Mireia Casamitjana serà la Veterinària i Luis Almendros exercirà de Delegat Federatiu.