• bg1
  • bg6

Eugenio Corell,cinquè individual al Campionat d'Europa de Veterans

veteranos salto

Eugenio Corell amb “Albatros de Katy” va acabar en el cinquè lloc en la final individual del Campionat d'Europa de Genets Veterans, Ambassador Class, que es va disputar en Hoogboom Kapellen (Bèlgica) la setmana passada.

Un total de 44 genets de 10 nacions van prendre part en el Campionat. La representació espanyola composta per Teresa Ballester (*Apollo 817), Santiago *Barcia (*Ocean,s *twelve II) , Jorge Campins (*Ulrieke), Eugenio *Corell (*Albatros de *Katy), i Angel Mompó (*Fidero II) va acabar classificant-se setena en la Copa de Nacions.

En la prova final individual reservada pels 25 millors classificats, “Albatros de Katy” va obtenir el millor resultat i va portar al seu Genet al cinquè lloc a menys d'un enderrocament de la medalla de bronze.

El Belga Jean-Jacques*Lorquet, muntant a Quetsche du Breau va guanyar la medalla d'or, el britànic Ian Wynne plata, mentre que l'alemany Boris Miksa va ser bronze.
Per equips, Bèlgica va ser or per davant d'Alemanya i Gran Bretanya