• bg1
  • bg5
  • bg6

Torna la competició de Salts en el C.E. Alt Empordà

empordaEl Salt d’Obstacles tornarà a ser present aquest proper diumenge dia 7 de setembre a les instal.lacions del C.E. Alt Empordà, a la localitat empordanesa de Llampaies. En aquesta ocasió, es celebrarà un concurs territorial de categoria CST0*, prova puntuable per a la Lliga ACEEGI.

Aquest concurs, que es realitzarà íntegrament durant la jornada dominical, tindrà un total de vuit proves, de les que sis seran de categoria Oficial i dues de No Oficials. Les proves oficials tindran obstacles amb alçades compreses entre els 0.60 metres de la prova més petita, fins a l’1.20 metres. El concurs es completarà amb dues proves més de categoria No Oficial i que correspondran a proves amb alçades de 0.40 i 1.30 metres.

En aquesta ocasió, el jurat estarà conformat per la lleidatana, Griselda Cristòfol com a Presidenta del Jurat, amb Albert Bernat com a Cap de Pista i Carme Terés com a Delegada Federativa.