• bg1
  • bg5
  • bg6

Presentada la Barcelona Equestrian Challenge 2014

publicLa seu del Consejo Superior de Deportes va ser la seu escollida per presentar la Barcelona Equestrian Challenge 2014, i que va comptar amb la presència del Secretario de Estado para el Deporte, Miguel Cardenal, del President de la Real Federación Hípica Española, Javier Revuelta, del President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí i del President de la Fundació del Real Club de Polo de Barcelona, Luis Comas.

Dins els actes esportius de la BECH, destaca el seu esdeniment estrella, el CSIO Barcelona, competició que es farà del 9 al 12 d’octubre,  i que enguany arriba a la seva 103 edició, sent d’aquesta manera l’esdeveniment esportiu internacional més antic d'Espanya. Per segon any consecutiu incorpora la Furusiyya FEI Nations CupTM Jumping Final, la competició per equips més important del calendari eqüestre internacional amb la major dotació econòmica en premis del món: 2,3 milions d'euros.

A més de les proves per equips, que en aquesta edició compta amb la participació de les millors nacions del món, entre elles Holanda, França, Alemanya, EUA i la Gran Bretanya, el  CSIO Barcelona, completa el seu programa amb la disputa de set proves individuals. Destaquen especialment la Copa Longines de la Ciutat de Barcelona i la Copa de SM la Reina - Trofeu Segura Viudas. En aquesta edició, més de 400 periodistes ja s'han acreditat i l'esdeveniment es podrà seguir per televisió a un total de 150 països.

Les accions programades a la BECH es completen amb projectes vinculats a l'educació. En l'àmbit eqüestre per nens, destaca la creació del Pony Park pel qual més de 4.000 nens de 70 escoles de Barcelona han pogut tenir un primer contacte amb el món del cavall. A l'eix de salut destaquen cursos especialitzats en salut-com el desenvolupament de cursos d'equinoterapia- i en cultura activitats complementàries com espectacles de carrer, celebracions ciutadanes, etc...